Scouting Don Bosco Handig om te weten

Handig om te weten

Proefdraaien

Lijkt scouting jou een leuke hobby maar twijfel je nog te erg? Dan kun je 3x gratis meedraaien voordat je je besluit maakt.

Uniform

Het dragen van een uniform of tegenwoordig scoutfit genaamd, is bij de meeste scoutinggroepen gebruikelijk. Robert Baden-Powell sloot hiermee aan bij de gedachte dat iedereen gelijkwaardig is, ongeacht rang of stand, religie of huidskleur. Het uniform neemt eventuele door kleding zichtbare verschillen weg.

Bevers €30,50
Welpen en Scouts €42,50
Explorers en Stam €45,00

Onze contributie wordt vier keer per seizoen geincasseerd.

Vrienden van Don Bosco

We zijn altijd bezig met te zien wat beter kan en bijvoorbeeld ook hoe we meer inkomsten kunnen genereren. En daarbij zijn er meer ideeën dan tijd om deze uit te voeren! Speciaal hiervoor hebben we de Vrienden van Don Bosco opgericht.

Wil jij als ouder / verzorger of organisatie wel af en toe een handje helpen bij klusjes of meedenken hoe we dingen leuker of anders kunnen doen? Meld je dan nu vrijblijvend aan als ‘Vriend van Don Bosco’ en we brengen je op de hoogte van wat speelt.